Acesta este blogul Alexandrei care este acum in varsta de 3 ani si 6 luni. Povestea ei este una trista dar cu ajutorul vostru poate deveni mai fericita.
Daca doriti si puteti ajuta...avem nevoie de minim 4.000 de euro pentru efectuarea a 2 sesiuni de oxigeno-terapie la hiperbara din Constanta

BRD Bacau, adresa bancii: Str. George Apostu, nr. 13, Bacau

Cont lei: RO30BRDE400SV17958944000
Titular Bucur Gabriel (tatal Alexandrei)

sâmbătă, 11 februarie 2012

Am revenit din Bucuresti

Buna tuturor ,asa cum va spuneam in ultima noastra postare ca vom merge la Bucuresti .Am fost internata cu Alexandra pe data de 23 ianuarie si am stat doua saptamini era programata pentru RMN dar ,Alexandra a racit si nu puteau sa-ii faca anestezia in vena,in schimb a facut analize , singe si urina pentru a vedea care este cauza ca, Alexandra nu ia in greutate .Analizele au esit foarte bune dar ia in prezent un medicament care trebuie sa-l bea zilnic,pentru a lua in greutate.
Pe durata de doua saptamini Alexandra a facut gimnastica cite 2 sedinte pe zi plus ergoterapie ii puneau diferite obiecte in minuta sa le apuce .
Am fost internati la spitalul NIC.ROBANESCU-DC.PADURE.urmatoarea programare o avem pe data de 7 mai .Ne rugam ca Alexandra sa fie bine sa reusim sa facem RMN .De o saptamina ne-am intors de la Bucuresti si trebuia sa mergem la Constanta la prima sesiune de oxigeno-terapie .Dar din cauza ca vremea este foarte urita am aminat plecarea . Va vom tine la curent cu vesti despre Alexandra .
Dar mai avem nevoie de AJUTOR, mai avem nevoie de BANI pentru a efectua 30 de sedinte de terapia Hiperbara in Constanta. Va multumim foarte mult tuturor celor care ne-ati ajutat si celor care ne intelegeti, VA ROG sa o faceti si in continuare, care cum puteti. Va rog din suflet, pentru Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu